U 2024, želimo proslaviti ovu prekretnicu!
Od 2007. godine, Lush podržava organizacije i aktiviste na lokalnoj razini putem više programa, omogućujući im da nastave svoj rad na poboljšanju društva. Kroz naše programe donacija prikupili smo preko 100 milijuna funti i ostvarili preko 19.000 donacija globalno, zahvaljujući podršci naših nevjerojatnih kupaca.
U fiskalnoj godini 2023. , donirali smo nešto manje od 1% prometa tvrtke organizacijama na lokalnoj razini koje ostvaruju opipljiv pozitivan utjecaj, čime pokazujemo našu predanost dugoročnoj strategiji donacija.
Naši programi donacija obuhvaćaju proizvode povezane s donacijama i kampanjama te polugodišnje nagrade poput Lush Prizea. Ovaj fond nagrada u iznosu od 250.000 funti nagrađuje one koji rade na uklanjanju životinja iz sigurnosnih testiranja, uključujući znanstvenike za njihov razvoj novih metodologija (bez testiranja na životinjama). Naša Spring Prize nagrada iznosi 200.000 funti, trenutno je otvorena za prijave, i dodjeljuje nagrade za regenerativne prakse i one koji popravljaju oštećene sustave na Zemlji.
Ako ste naš stalni kupac, neće vas iznenaditi činjenica da provodimo kampanje, sa skoro pedeset kampanjskih proizvoda do sad. Možda se čak sjećate našeg prvog službenog proizvoda iz kampanje iz 2008. godine: Guantanamo Garden pjenušave kupke, lansirane u suradnji s organizacijom za ljudska prava Reprieve, kako bi se istaknula situacija onih koji su zatvoreni bez suđenja u Guantanamo Bayju. I danas nastavljamo kampanje na manje poznatim pitanjima i obećavamo da ćemo nastaviti dalje.
Chris Packham, TV voditelj i zaštitnik prirode, prijatelj je i pristaša Lushovih ciljeva i rado je pristao dizajnirati nekoliko vrećica kako bi proslavio ovu milenijsku prekretnicu. Naknada od 5 penija za Lush vrećice (bez poreza) ide prema našim dvjema nagradnim programima koji se izmjenjuju svake godine (Lush prize i Spring prize). Ove posebne vrećice koristit će se u trgovinama u UK i Irskoj od 28. kolovoza. Chrisovi dizajni također su pretvoreni u grafiku izloga trgovina, koja će biti izložena od 28. kolovoza do 4. rujna.
Lijek za mržnju je ljubav, lijek za pohlepu je davanje, ključ slobode je ljubaznost, život je lijep.
- Chris Packham, TV voditelj i zaštitnik prirode
Lush ekipa obula je svoje plesne cipele kako bismo zajedno proslavili ovu prekretnicu od 100 milijuna. Zaposlenici i kupci diljem svijeta plešu uz novu pjesmu s posebno koreografiranim plesom, donoseći radost na Lushove prodajne prostore.
Kraj jedne ere: Posuda koja je učinila mnogo
Kada je naš suosnivač i CEO, Mark Constantine, formulirao i lansirao Charity Pot u travnju 2007. godine, želio je prikupiti milijun funti za male dobrotvorne organizacije, grupe za kampanje i druge dobre ciljeve. Cilj je bio donirati male donacije aktivistima koji uzrokuju nemir, a on je zamislio stvaranje apsolutnog kaosa ako uspijemo prikupiti milijun iz Charity Pota. Od tada je premašio sva očekivanja i prikupio 75 milijuna funti kroz 17.000 donacija. Bio je to najveći doprinos Lushovom davanju tijekom posljednjih 17 godina, čineći 75% od 100 milijuna. Dok slavimo ovu važnu prekretnicu, tvrtka smatra da je pravo vrijeme da pauziramo Charity Pot, kako bismo razmislili o cjelokupnom dobrotvornom davanju i procijenili potrebna sredstva za suočavanje s trenutnim izazovima s kojima se svijet suočava u ovom kritičnom trenutku. Iako će Charity Pot napustiti naše police krajem rujna 2024., kampanjski i dobrotvorni proizvodi neće nestati.
Sljedeća faza Lushovog davanja
Davanje u Lushu ulazi u novu eru! Dvogodišnje nagrade će se nastaviti, a mi ćemo nastaviti podržavati ljudska prava i socijalnu pravdu, prava životinja i zaštitu okoliša putem dobrotvornih proizvoda koji prikupljaju novac za određene ciljeve koji su relevantni u bilo kojem trenutku. Proizvod će odražavati taj cilj.
Kada razmišljam o budućnosti davanja, želim prenijeti jasne, snažne poruke koje svi razumiju i koje svi mogu podržati.
- Mark Constantine, suosnivač i CEO Lusha
Primjer je sapun u obliku kriške lubenice (8 eura po 100g), koji je trenutno u prodaji, a 100% dobiti ide za usluge mentalnog zdravlja djece u Palestini.
Ove ćemo godine također lansirati Keystone Products, liniju inspiriranu ključnim vrstama: onima koje djeluju kao inženjeri ekosustava, regenerirajući krajolik za druge vrste. Svaki proizvod prodavat će se za prikupljanje novca za projekt u prioritetnom krajoliku širom svijeta, a u bilo kojem trenutku ćemo imati barem jedan u prodaji.
Projekti financirani putem kampanje Keystone Product bit će osmišljeni tako da uključuju najmanje dva od sljedećeg: regeneraciju krajolika za ugrožene vrste, zaštitu ključne vrste ili razvoj rješenja usmjerenih na ljude (od rješavanja sukoba između ljudi i divljih životinja do podržavanja održivih prilika za život). Prvo lansiranje proizvoda iz linije bit će najavljeno uskoro.
Čak i nakon 100 milijuna, nećemo usporiti. Nastavimo zajedno mijenjati svijet i OSTAVIMO GA BOLJIM NEGO ŠTO SMO GA NAŠLI!